2014. december 11., csütörtök

9. fejezet - Kételkedés

Sziasztok! :) Nos rengeteg kihagyás után ugyan, de meghoztam a Dark következő részét. Remélem nem baj, hogy ilyen sokára sikerült összehoznom, remélem, hogy nem fogtok elpártolni tőlem azért, mert mostanában ennyire leépültem és ritkán tudok nektek részt hozni, tényleg nagyon sajnálom és nem tudom elégszer elmondani mennyire igyekszem ezen változtatni. Nos, itt ez a Dark rész, jó olvasást kívánok hozzá. Puszi!
PS: nagyon szépen meg szeretném köszönni nektek a több mint 2000 nézettséget! Imádlak titeket! ♥
PS2: Mellékletként pedig a kedvenc Zouis képem. Egyszerűen imádom ezt, több helyen is a hátterem :)

Raven Agrippa

Louis Tomlinson

Már napok teltek el azóta, hogy aznap lefeküdtem Zaynel. Egészen hamar, szinte rögtön utána haza is mentem. Közölni akartam a srácokkal én magam, hogy rendben vagyok, tölteni akartam velük egy kis időt kiengesztelés képpen azért, mert annyira csúnyán ott hagytam őket kitakarítani az egész lakást. Ez már a 3. nap mióta nem láttam őt, s azt nem mondhatnám, hogy kezdett aggasztani, de valahogy hiányolni mégis. Többször is megfordult a fejemben, hogy ez vajon neki mire volt jó, hogy neki én mit jelentettem? Egy "megduglak és kész" kalandot? Többet? Akkor nem tűnt volna el így, egy szó nélkül. Bár eddig is mindig én mentem hozzá. Gyerünk már, Tomlinson! Attól semmi nem lesz jobb, hogy magaddal veszekszel az ilyeneken.
Ma is éppen a munkában voltunk. Újra bele kellett vetnünk magunkat a klipforgatásba, a dalok felvételébe, én pedig örültem neki, hogy mindössze ennyi dolgom volt. A fiúk keményen dolgoztak, míg én mindössze kávét hordtam, papírokat, telefonokat intéztem.
Ebben a másodpercben is éppen 4 különfajta kávéval mentem visszafelé a stúdióba. Nem is figyeltem arra, hogy hova lépek, hova megyek. Egyetlen dolog, vagy inkább személy járt a fejemben, az pedig Zayn volt. A következő, amire emlékszem, hogy valakinek nekimentem, az italok pedig kiestek a kezemből.
"Bazdmeg, Louis!" Hallottam az ismerős hangot. Várjunk! Mit keres ő a stúdióban?!
"Harry?!" Néztem fel rá, majd le a pólójára. Konkrétan telibe locsoltam vele. "Mit keresel itt..?!" Kérdeztem meglepeten, mégis talán kissé 'felháborodva', azonnal keresni próbáltam valamit, amivel letörölhetem a felsőjét, mondjuk úgyis felesleges lett volna, az anyag már teljesen magába itta a foltot.
"Bennetthez jöttem, de nem tudom, hogy így mégis.. Hogyan fogok kinézni."
"Bennetthez?" Kérdeztem vissza meglepetten. Korábban észrevettem már, hogy Zayn haverjai a buli óta különösen sokat vannak nálunk és foglalkoznak a srácokkal. "Mindegy, akkor gyere és majd kérek neked egy másik ruhát!" Dörzsöltem meg a homlokomat gyorsan meg sem várva a reakcióját, megmarkoltam a csuklóját és magam után rángattam, hogy az öltözőből szerezzek valami rá való darabot ideiglenesen, a kezébe nyomtam. "Ez után szerzünk új kávét és.. És megkeressük a srácokat. Nem is tudom, hogy jöttél ide egyedül?" Hadartam szavaimat kérdőre vonva. Valóban érdekesnek találtam, hogy egyedül bejutott a stúdióba.
"Bennett azt mondta, hogy szólni fog a biztonságiaknak az érdekemben, hogy beengedjenek. És meg is tették, már csak elkísérni felejtettek el oda, ahol ő van." Vallotta be őszintén, én pedig csak bólogattam.
"Majd elviszlek, csak gyerünk. Meg fognak ölni, ha már ennyit kések." Csóváltam a fejemet, indultam el vele újra a kávégép felé, hogy a számukra "életet adó" nedüt újra kinyerhessem belőle - ugyan sosem tudtam, hogy ez miért olyan fontos nekik, mindig is utáltam a kávét - még maga Harry is szerzett magának egyet. Így indultunk el újra a folyosón. Ismételten csak egy dolgon járt az eszem, de most meg is tudhattam volna. Hol van Zayn. Igazság szerint fogalmam sem volt, hogy ezt most meg merjem-e tőle kérdezni, vagy ne. Talán tényleg nekem lenne igazam és csak egyetlen egy szexre voltam neki elég, és azt nem biztos, hogy feldolgoznám egyhamar. De azzal sem teszem jobbá a helyzetet, ha csak gondolkozok rajta és nem kérdezem meg soha.
"Harry, feltehetek egy kérdést?" Szólaltam meg végül megtörve a kínos csendet kettőnk közt.
"Hadd halljam." Válaszolt egyszerűen, csak az utat nézte maga előtt, nem nézett le rám.
"Nem akarok idiótának tűnni, de nem tudod hol van Zayn? Úgy értem, te a barátja vagy, én meg már egy ideje nem találkoztam vele aztán.." Kezdtem el magyarázkodni rögtön utána.
"Nahát, nem igazán láttam még embert, aki kereste volna Zaynt egy kis 'kalandja' után. Legalább is ennyi idő után nem." Füttyentett, én pedig máris tudtam, hogy a fekete valami egy éjszakás kaland hívő lehet. Belül már régen fejbe is csaptam magam amiatt, hogy megkérdeztem. "Egyébként nem sokat van otthon, el van foglalva a munkájával. Ne kérdezd, hogy meg fog-e keresni, ha több ideje lesz. Nem tudom, eddig még senkit nem keresett meg." Mondta. "Ja, és azt se kérdezd meg, hogy mi a munkája. Nem kell róla tudnod." Tette hozzá, mikor már éppen a számat nyitottam volna a kérdésre. Mindössze bólintottam, s ezzel már el is értük a szobát, ahol a többiek voltak. Ez volt az a terem, ahol a felvételeket készítettük, teljesen hangszigetelt volt az egész. Az üvegablak mögött éppen David soloit vették fel, a többiek kint voltak, így oda tudtam nekik adni a kávét. Mikor már épp a drága szőkénknek nyújtottam volna az övét esett le az állam. Harry nevét "Hazzának" kiáltva lépkedett elé -igen nagy léptekkel- és karolta át a nyakát, a göndör pedig a derekát.
"Bennett a kávéd..." Kezdtem még viszonylag hangosan, hangom a mondat közben halkult el szinte suttogássá, amint láttam gyors csókot váltani őket. Jóformán a szememnek sem akartam hinni.

"Tedd le, Louis. És köszönöm, hogy hoztál." Hadarta felém fordulva, mielőtt újra a másikra koncentrált volna. Egy ideig nagy szemekkel pislogtam rájuk, majd lassan bólogattam, és a többiek felé fordultam hallgatva az instrukciókat, mit tegyek.
Egész nap Harry szavai jártak az agyamban. Elfoglalt a munkájával, de nem akarom tudni mi az. Még senki nem kereste őt a "kalandok" után. Akkor majd én keresni fogom!
A melóval csak késő este végeztünk. A srácok már hulla fáradtak voltak, ahogyan bevallom őszintén én is. Autóba szállva indultunk el hazafelé, amikor is realizáltam, hogy ma bizony lesz egy vendégünk a házban estére, a göndörke. Két lehetőség van: Nem fogunk aludni, vagy ketté szedjük a párosítást 2 külön szobára? Igazából az nem lenne túl szép dolog. Egyetlen álmatlan éjszaka még belefér, nem? Amúgy is, 2 néző előtt nem biztos, hogy lefeküdnének. Vagy mégis..? Míg ezek a gondolatok jártak az eszemben vettem észre, hogy haza is érkeztünk. Nehézkesen, de kikászálódtunk a kocsiból, nekem pedig első dolgom volt Zayn háza felé pillantani. A villany égett a nappalijában és az emeleten. Itthon lenne..?
Egy ideig csak bámultam az épületet, mire a többiek megszólaltak, hogy menjek már. Kis agy-feldolgozási idő után tekintettem feléjük és ráztam meg a fejemet.
"Később megyek! Vagy nem.. Még nem tudom! Menjetek!" Kiabáltam oda nekik, már meg is indultam a nagyobb ház felé. A kapuig egész jól ment a dolog, ahol is megtorpantam, csak megálltam előtte, akár egy kuka. Kezem nem akart a csengő felé mozdulni, szinte a víz is levert. Senki nem kereste még, erre itt vagyok én, a szomszéd gyerek, aki mindenféle indok nélkül megkeresi. Meg ott a munkája is. Mi van ha éppen zavarni fogom?
Gondolataim közepette már csak egy dologra lettem figyelmes. A csengő megszólalt odabent, a kezem pedig úgy volt arra rátapadva, mint annak a rendje.
Nincs visszaút; a csengő szólt. Most minden kiderül.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, Istenem! Először is nem gondoltam volna Harry És Benett viszonyár...ez meglepett, de tök jó! :D Kíváncsi lennék Zayn munkájára...:D És Louis...mi a francért nem kereste Louist?? de, de szerelmesnek kell lennie belé, nem lehet lou is egy éjszakás kaland...és itt abba hagyni...megöllek!!! áhh mégse akkor nem írnád meg a kövit...:(( :D Én bármilyen későn is hozod a részt (bár belehaltam) de én itt leszek veled, és várok, s nem pártolok el!! De azért most siess! :D Pussz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! ♥ Nagyon boldoggá tesz, hogy nem tervezel elpártolni mellőlem akkor sem, ha mostanában egy kicsit elfoglalt vagyok, tényleg nagyon szépen köszönöm neked!
      Nos a következő részről annyit, hogy nem tervezem, hogy azonnal kiderüljön minden Zaynről, de ki tudja C: Majd ahogyan jön! Jelenleg a karácsonyi meglepetésemen dolgozom gőzerővel, de amint eljutok odáig azonnal meg fogom írni nektek a részt is!
      Puszillak, tényleg nagyon szépen köszönöm a szavaidat! :3 ♥

      Törlés